Första inlägget

"Oh-look-how-cute-they're-holding-hands"-picture of the moment:
Nicole Richie och Brody Jenner i Malibu

Några andra som var ute och gick och såg söta ut var Cameron Diaz och Drew Barrymore:
Cameron Diaz och Drew Barrymore ute och går
Eeeh.. sa jag söta? Jag glömde att Cameron var med. :x
Cameron Diaz och Drew Barrymore ute och går
YIKES!

När jag ändå håller på och dissar folk, kan jag passa på och ta upp det här med Fergie:
Fergie i NYC
Fergie, du borde verkligen inte visa dig ute i de där glajjorna. Tss, de passar inte fejjan syster.
Och guuud, vilken tråkig tröja! Visserligen är grått rätt i höst, men hallå. Folk hamnar i koma för mindre.
And don't even get me started on the Made-halsbandet. SUCK säger jag bara. (välj själv svenska eller engelska ;))

Nu över till någon som faktiskt har stil:
Mary-Kate shoppar i Brentwood
(Ja, jag vet att bilden är gigantisk)
Mary-Kate är så söt. Jag älskar hennes pumps!

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha, d va ju bra inlägg:)

2006-10-05 @ 17:56:42
Postat av: Johanni

haha, du äger ju på det här! Go bitch!

2006-10-06 @ 17:52:57
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Sheena

Aww, tack så mycket mina änglar :)

2006-10-06 @ 23:36:41
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0