All I want for Christmas, is...




DKNY Red Delicious parfym
Svart resesmyckeskrin i krokumönstrat från Guldfynd
Svart el. brun plånbok m. gulddetaljer från H&M
Svart partyväska med guldkedja från Vero Moda
Stooor väska, att ha till skolan (chokladbrun eller svart)
Röd iPod Nano
En massa skivor
Några filmer
En del böcker
Presentkort
Pengar

Jag önskar mig inte så mycket "materiellt" i år, för jag har hört ryktas om att vi ska till England nästa år. Ok, det är så att vi antingen kan dra till Amerikat i typ en vecka, eller en fyra-fem veckor i Storbritannien. Så det blir antagligen the country of the queen. Men det ska faktiskt bli trewligt att komma tillbaka, det var oförskämt länge sen jag var där sist.
Så därför behöver jag cash, så jag kan shoppa loss! Haha.

asosipoddkny

Nu sitter jag här i mina träningskläder och förbereder mig mentalt för ett Idiotenpass. Hua. Jag ska springa, cykla, Orbitrekka och eventuellt boxa.
Ajj vill dajj.
Få se hur länge jag orkar hålla ut...

Peace out suckas.

Kommentarer
Postat av: ems

men ffs! åk till usa! åk när ja e där så kan du chilla me mig i the oc haha :P de känns fortfarande lika lamt att säga att de e där man tillbringar sina somrar...
men åk dit!!

2006-12-05 @ 21:04:08
Postat av: Johanni

Åh, England!!!!!!!!!!! Får ja joina?? :P
O d va grymt länge sen vi träffades Sheena, dont you like me anymore? :P:P

när blir d England då??
puss

2006-12-06 @ 19:01:04
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Johanna

oh vad trevligt med en resa. have fun dude. men jag hinner nog träffa dig innan det!

2006-12-07 @ 10:42:43
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: Sophie

Sheena,det finns något som heter uppdatera :p

2006-12-07 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0