Nej dra mig baklänges

 
Den här grejen med gratis godis har cirkulerat ett tag nu. Jag trodde i ärlighetens namn att det inte skulle funka alls, trodde man skulle behöva betala i slutänden ändå.
Men eftersom det är jul snart så tänkte jag, what the heck!, och provade - och blev glatt överraskad. Jag har suttit i kanske tio minuter och skrivit upp mig för diverse nyhetsbrev (ok, jag erkänner - använde min gamla emailadress så att allt onödigt skickas dit istället), och jag har tjänat in 19 godisar. Och det bästa? De är gratis!
Haha. Lite knäppt att man blir så glad över något som är gratis, men så är det i alla fall.
Om ni nu väljer att joina i gratisgodisjakten, får ni ju jättegärna klicka på just min länk som gör att jag får ännu mer gratis godis. Grejen går, utöver tävlingarna och nyhetsbreven, ut på att få så många som möjligt att joina.
Och ni som inte gjort det ännu, vad sägs som att göra det i egenskap av att vara min kompis? :)
Förresten är det så att om ni blir medlemmar så får ni två stycken godisar bara för att ni registrerar er, så det är verkligen jättelätt att få många. Man ska ha minst 15 innan de skickar (fraktfritt!) hem till en, men som jag sa så tog det mig 10 minuter att få ihop 19 godisar.

Ja, jag gillar det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sophie

tjihoo, är också medlem nu :D

2006-12-10 @ 15:30:03
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: Johanni

haha, godisgrisar är vi allihopa :P

2006-12-10 @ 16:03:01
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0