We've had some good old times, me and my gang

 
Maha, jag har vart hemma idag, Siri får spasmer om man kommer fem sekunder sent och jag var säkert en hel kvart sen, thanks to the wonderful wonders of Stockholms Lokaltrafik.
Letade igenom mitt huge:a fotoarkiv (mwoha) och hittade diverse bilder.
Är lite random och lägger upp dem i relativ oordning,
because I can!



1. Fr. v.: Jennie, jag, Johanni i småskolan, ca tio år sedan.
2. Lilla Johanna med sitt Rapunzelhår som hon saknar så.
3. Chuck Taylors arvtagare tjänade nog en stor kosing enbart på intäkterna från Trollboda.
4. Parrrtay!
5. Laj i bildsalen, noggrant placerad.
6. Fridilina hoppar på Lajs studsmatta.


1. Avslutningsmiddag! Johannisorna är söta.
2. Jag och Jojoliten, cause we're cool.
3. The professors.

1. Avslutning - the real deal. Moi unt Ems, the tuffa tjejer.
2. Maria och Ems, aaw.
3. The lärare...
4. Vårt fina konstverk!
5. Så här såg vi ut efter alldeles för många timmar i skolan...
6. Sophäjj blev söt och galen av allt gråtande.


1. Mwohaha. Så Lahnä och jag drog till Hultan, maxat med skoj hade vi där.
2. Vi skaffade snyggotatueringar (och jag har kvar mitt armband, tänker vinna den här gången!!)
3. Vi såg THE STROKES, mina och Lajs älsklingar. Fast mest mina. DE ÄR MINA GODDAMMIT!
4. Lou Reed (men vaaad, Velvet Underground är faktiskt en viktig del av musikhistorien).
5. Vi föll in love med Phoenix, jag dog lite, på ett bra sätt.
6. Hehe, vi såg lite Pharrell också.
7. Åh, och HIM.
8. Vi almost didn't men sen did we, Babyshambles. (Vi blev utelåsta på kuppen, men det var det värt.)
9. Ohohoho. Åh herre. Detta var la skoj! En englishman som vi var homies med ville ta kort på oss. (Laj är som vanligt söt och Sheena-ser-ut-så-där-när-hon-talar-engelska, unfortch.)


1. Soph och Fridilida och Sheenimina hittade och skapade Sven-Greta... som numera är bosatt på okänd ort.
2. This bild kills me.
3. I slutet på sommaren träffade jag Johanna för första gången, fika, regn, mys.
4. Frida åt paj.
5. Jojo drack te.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men christina! haha vilka monog bilder på mig!!!

2006-11-20 @ 21:47:32
Postat av: Johanna

det där var från mig!!!

2006-11-20 @ 21:48:12
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: Johanni

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!!! Gud vad ja saknar er allihop!!! Fan va kul vi haft hela tiden. Hahahha, höll på att dö av småskolebilden. Hahahahahahahahaha
Love u 4ever

2006-11-21 @ 08:11:30
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Sheena

Haha, nej då du är så söt så Johanna :)
Och jag saknar allt vi gjort också, vill tillbaka till den tiden...

2006-11-21 @ 12:22:59
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: ems

hahaha vilka söta bilder (förutom dem på mig, för ja ser ut som en man haha :P)
haha ja kommer ihåg de där gryyyymt fula konstverket som vi gjorde :P haha ja fick bara göra en av de vita rutorna..alltså så klippte ja bara ut en fyrkant. retard ems? :P

2006-11-21 @ 19:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0