The sun is the same in a realtive way but you're older

     
Ojojoj så fort tiden går.
Jaa, jag inser att jag låter som Agata, 63. Men ändå, håll med mig. Det känns inte som så länge sen vi var hos El Grano på sleepover (vilken jag missade pga jag är en stor pluggis). Var det inte bara häromdagen jag och Jojo var och firade vårt 10 årsjubileeum?
Men sanningen att säga så har det gått alldeles för fort. Tjejer, håll med mig, det var väl ungefär igår vi hade skolbal i T-boda (^^)?
Fast skolavslutningen är en enda dimma för mig. Jag tror att vissa saker känns långt borta för att jag vill minnas dem, men inte direkt återuppleva dem. Det som känns alldeles nyligen och inpå gör det för att jag klänger fast vid det, refusing to ever let go.
Så Johanna, Johanni, Fridis, Laj, Soph, Marija, Maddovato, Ems, jag tänker aldrig släppa er! Mwohahahaha ni blir aldrig av med mig.

Tjihoo, gissa vem som tränade i fyra timmar igår? :D Hihihi, det var så otroligt skönt och underbart. Seriöst, jag tror jag börjar bli besatt av träning igen. Det är bara så synd att eventuella muskler som känner för att dyka upp inte riktigt tar sig igenom lagret av fett. För att se vältränad ut kan man inte vara el knubbo från början, som moi over here. Resultatet blir faktiskt bara att man ser ännu tjockare ut, vilket inte är ideal precis. Dock går ner i vikt yesyes, så everything's gonna be alright now.

Pe Esso (PS): Jag lägger upp bilder sooooon, promise. Håll ut!


Kommentarer
Postat av: ems

hej sheeeeena!!
du e bäst :) ville bara säga de ;)

2006-10-22 @ 19:32:40
Postat av: Johanni

i totally agree with you, jag tror lixom fortfarande att jag snart ska vara tillbaka i Trollboda igen, med er tjejer o att allt ska vara precis som vanligt. Jag skriver fortfarande 9Y på alla prov, och höll på att skriva Svens initialer på matteprovet, och som mentor henke. gud, i miss thoose days too much. honestly

2006-10-23 @ 17:24:30
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0