Tjihoo

Jag har fått mina mid-term evaluations nu! Jag är veery pleased, jag har nog fler MT än bara T och inga IT. Jag fick T i psykologi (för att jag flunkade ett läxförhör, meh), och T i gympa öf cörse, men så fick jag det i matte också! WTF, jag har ju känt mig smart på lektionerna. Antar att jag inte borde göra det, mao.
Så fick jag T i TOK (Theory of Knowledge), fast jag har excellent i läxor på den.
De ämnena jag fick MT i är english, idiot reading club, svenska, science (ahahahaha), social studies och - get this - visual arts. Jaa det är faktiskt sant. Jag har excellent i bild.
Hahahaha, där fick du något att bita i Margit!

Är i skolan nu, borde egentligen göra lab.rapport, meeen orkar inte.

Så här skrev min spanskalärare:
"Christina!
We haven´t had our first revision test yet but if you keep up the good work (you didn´t do well at all on the last quiz, however) I´m sure you will get a good grade at the end of this year."

Hahahah, herregud det kommer gå to hell. Jag har ju prov imorgon, har inte börjat träna än.

Usch vi fick ingen lunch idag, maten var slut. Och jag börjar om sju minuter så jag måste nog gå till skåpen nu.


Kommentarer
Postat av: Johanni

Super Sheena!!! Im proud over you! Fick Vg på mitt matteprov :( hade 14 poäng, o gränsen för MVG va 15...o allt e Bertils fel, berättar mer senare :P

2006-10-25 @ 16:36:38
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: ems

grattis!! :D fan va bäst du e!! ja fick tillbaka mitt matte prov idag. ja fick precis G haha :P
allt har gått crap för mig denna termin. de enda de går bra för mig i är spanska, musik å engelska (även fast han hatar mig haha)

2006-10-25 @ 18:22:45
Postat av: Johanna

wiiie va duktig du är då!!!

2006-10-29 @ 20:53:03
URL: http://www.johannasplace.blogg.se
Postat av: Sheena

Aww, danke danke my dear friends :)

2006-11-01 @ 19:41:53
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0