jaa, jag tänker skriva lite om brit-brit trots att det är just ATTENTION hon vill ha.

det är lite sorgligt ändå att se hur dåligt det går för kvinnan.
jag menar. först var det det där med justin. hon var helt galen i honom men var tvungen att behålla en "good girl" image för sina unga fans.
sedan gifte hon ju sig i vegas med den där idioten som vältrade sig något ordentligt i sina fifteen minutes.
för att inte tala om dear ol' k-fed. ugh.

hon har indeed gjort sina misstag, och det är så synd för som några av er vet så var hon verkligen en idol för mig när jag var i 9-årsåldern. alltså seriöst. jag tyckte videon till "baby one more time" var ett mästerverk och jag letade ÖVERALLT efter sådana där snygga rosa tofsar som brit-brit har som schoolgirl.
därför gör det mig extra ont att se henne ta snedsteg efter snedsteg. för att jag vet att sedan 1999 har jag själv utvecklats och blivit en bättre människa, och jag önskar väl att kära ms. spears också hade gjort det.

dear old brit

okej, kvinnan har aldrig haft någon som helst modestatus. men hon brukade vara gullig.

hon var inte alltid såhär.
ughhh brit.

eller såhär.

shaving

desperat, uppmärksamhetsgirig.

åh herregud det är så synd om henne, som människa.

jag önskar att hennes musik var bra, så hon/vi i alla fall hade någonting att glädjas över.


Kommentarer
Postat av: Johanni

just ja Sheena, ja kommer håg hur ledsen du var när du aldrig hittade dina Britney-tofasr!
o jag hålle rmed, d e sjukt synd, då hon var en av mina första idoler också. haha, varje fredag uppträdde vi ju någon låt av henne, do you remember? gamla goda tider d :)

2007-02-20 @ 13:47:16
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: ems

men stackars flicka! jag känner så stor sympati för henne, helt ärligt. hon verkar ha blivit lite smått galen å hon har albsolut ingen talang alls! haha det är så sorgligt att de blir komiskt

2007-02-20 @ 15:34:41
Postat av: Elizabet

Jag är orolig för henne:/

2007-02-21 @ 16:46:17
URL: http://Elizabet.blogg.se
Postat av: Crazypill

Feel sorry for her...

2007-02-21 @ 20:21:20
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: hanna

Ja det är hemskt. Det ända man kan göra är att tycka synd om tjejen.

2007-02-22 @ 15:40:42
URL: http://bluebirds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0