jag är trött och flummig och kommer ångra det här inlägget lite om några sekunder

nu måste jag säga
att jag känner mig lite ensam
för alla mina vänner
gick och la sig tidigare än mig
och ingen av er är uppe ännu.

för jag har flummat hela jävla natten.

och nu behöver jag faktiskt prata. eller, ja, just NU gör jag det. men om tio minuter vill jag säkert inte det längre.

men seriöst. jag har mycket att berätta.
eller. nej. nu förstorar jag saker och ting igen.

men jag har en del på hjärtat. haha.

fast det är lite knäppt. och lite dumt.
och ni kommer kanske inte vara på min sida
men jag vill i alla fall att ni ska veta.

omg. nu gör jag er alldeles för nyfikna för mitt eget bästa.
dags att sluta.


Kommentarer
Postat av: Johanni

typ ja sheena. du vet hur jag e! jag blev riktigt, riktigt nyfiken nu asså! :P
men du vet väl att vi alla ska träffas nästa helg? fredag lr lördag, får se vad som passar bäst. annar, vad gör du imorrn? ska vi hitta på nåt på eftermiddan? miss u :P

2007-02-03 @ 15:39:41
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Izabelle

åååh, gillar du också the vines? Craig är helt underbar, jag förstår inte hur en människa kan vara så bra, det är nästan så att det är läskig xD

2007-02-04 @ 17:41:22
Postat av: Izabelle

Jag fattar inte varför mitt url aldrig kommer med när jag skickar kommentarer... mymusic.blogg.se heter min blogg iaf :)

2007-02-04 @ 17:42:34
Postat av: sheena

johanni: du kommer seriöst att döda mig. hah. men du får inte ;P
jag kommer precis tillbaks från soph, har vart där hela helgen. jaa, jag har hört om nästa helg. känns som om det var något jag skulle göra... jag är på i alla fall, tills jag vet vad det var jag glömde. ;D
miss you too you know. ;)
izabelle: alltså, jag har ett ord om honom: mmmm! ;D

2007-02-04 @ 18:24:12
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0