Jag vill le åt minnena men jag bara gråter över vad jag kommer ihåg.

Det går inte mer.
Nu faller jag, genom svarta skuggor mot en evig bottenlöshet.
Jag får skylla mig själv för att ha sagt
Det är bara att ta sig igenom det.
Bara en tidsfråga innan något dyker upp som man inte kan ha kontrollen över, alls, fast man försöker
allt man bara orkar.
Helgen gick förvånansvärt nog bra, fast såhär i efterhand kan jag tycka att den var hemsk.
Alldeles för många tårar, jag förväntade mig det inte, blev chockad men inte förvånad.
Innerst inne hade jag kanske ändå förutsett det, litegrann åtminstone.

Och jag vet att det var för allas bästa, alla involverade, men det gör lika ont för det.

Tiden läker alla sår
sägs det ju
men om det är någonting jag saknar
är det just tid.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad har hänt Sheena? :(

2007-01-16 @ 12:06:55
URL: http://artbox.blogg.se/
Postat av: Sophie

=(( kom ihåg att jag alltid finns om du vill prata ut.

2007-01-16 @ 15:53:29
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: Johanni

Call me whenever u want to, best friend :)
Lyllo dig som har alla oss vänner att luta dig mot, vi finns alla här för dig.
ibland ser man bara det dystra och inte det som faktiskt var eller är positivt, förstår hur du känner. hela hösten var så för mig. tiden läker alla ytliga sår fort, men man behöver mer tid för de inre, håller med dig.
Jag ringer dig ikväll så får vi hitta på något snart. Miss u too much!

2007-01-17 @ 18:13:51
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0