so whatcha been up to lately?


Så i torsdags var Sheena i panikjakt över halva stan, letade efter avslutningskläder. Efter miljontals besök (och lika besviken varje gång) till H&M och Gina och mina vanliga spanarställen drog jag till Myrorna i Ropsten. Jag hittade en del rätt okej saker, och väldigt massa strunt som var så fult att jag var tvungen att prova. Bara för att, helt enkelt.
(Den där klänningen var så ful att jag bara måste prova. Haha. Och jackan var hur frän som helst enligt mig - synd bara att jag verkligen inte hade kroppen att bära upp den. Sen så köpte jag två skärp [ena på bild där], två t-shirts och en liten cardigan fick slinka med också [glittrig, hua. Vet ärligt inte om jag kommer använda den någonsin].




Efter det var jag helt.jävla.död så jag begav mig på darriga ben till Skärholmen. En liten avstickare till Wayne's hann jag med också, tog en gigantisk latte to go, mmmmmums, the sole reason att jag överlevde hettan, typ.
Jag föll totalt för ett sött par skor där, men de var lite trasiga så jag slog inte till. Ångrar mig lite nu faktiskt...
När jag kom hem lyxade jag till det med en söt frukttallrik, jordgubbar och ananas, nu är det sommar. :)





Igår gick jag alltså ut första året i IB. Egentligen var det "bara" s.k. PreIB Year - dvs, jag börjar inte i IB förrän i höst. Det jag gått i ett år nu var bara förberedande för vad som komma skall. Ungefär.
Satan i gatan. Det är ett hektiskt couple of years jag har framför mig, kan jag lugnt säga (ugh ursäkta ordvitsen >-<).
Firandet började i alla fall med mingling in the garden (som vi för övrigt inte besökt förrän nu), de bjöd på äcklo-looking bål som ingen smakade på (men titta själva). Sedan gick vi in, hela IB-skolan fick plats i vår vanliga svenskasal, haha. Åh, de uppträdde, fan vad bra det var, deras egna låt var bäst, kärlek på dem.
Sedan kom "Johan med dubbel-u" [sagt med finsk brytning], han såg barnsligt uppspelt ut i sina goggles. Han förklarade ganska snabbt att han hade med sig liquid nitrogen, och att vi skulle göra glass. Yesssss.
Gud så nördiga vi är.
Det gjorde iochförsig inget, för det var förbenat gott minsann.



Efteråt skulle jag köpa saker till pappa, Michelle följde med. (Jag glömde mitt kuvert med betyg någonstans mellan Skärholmen och Gamla Stan. Whatevs, jag fick inga IG:n i alla fall. Till och med ett par MVG:n.)
Vi såg en snygg kropp (minus för skägg, hua) som satte upp affischer. Och så såg vi ett gulligt popsnöre som vi bara var tvungna att fånga på bild.



Vad har ni gjort på senaste tiden?

Kommentarer
Postat av: Linnea

naw vad du är söt. Fina bilder :)

2007-06-09 @ 18:53:42
URL: http://artbox.blogg.se/
Postat av: Johanna

sötaste du <3

2007-06-09 @ 20:25:32
URL: http://www.marcusochjohanna.blogg.se
Postat av: Ida

Tack för att man fick ta del av 2 dagar i ditt liv ;)

2007-06-09 @ 20:33:19
Postat av: Sophie

gulligt söta kläder :) bra med uppdatering höörru! :)

2007-06-10 @ 14:16:43
URL: http://sophink.blogg.se
Postat av: Johanni

jättesöta kläder du had epå din skolavslutning :)

2007-06-10 @ 18:28:44
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Sheena

Thanks babes :>

2007-06-12 @ 23:07:29
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0