concerning boys & people i loathe. och så folk jag älskar också.

jag rörde även vid hans arm, och petade i hans hår. efter det luktade min hand svett.
det var mindre onajs än man kan tänka sig faktiskt.

för att vara ärlig har jag petat i lite väl många pojkars hår på sistone. även min tunga borde lugna ner sig lite.
och nej jag borde inte leka dammsugare, HA HA. men ja det sista förtjänade jag nog.
jag skäms lite. men äsch, det är ju bara lite hångel. vem bryr sig right.

nu sitter jag i min brors rum och terroriserar honom. han hatar min musiksmak och vi lyssnar på coldplay. men vem gör inte det liksom.
jag är sjuk och har ätit typ 5756 tofuglasspinnar och druckit en jävligt stor latte. så kaloristiskt sett har jag begått självmord.
"kaloristiskt"? ja jag vet, jag är språkligt begåvad.

men åh kul att jag har fått värsta ryktet om mig nu. JAG. HALLÅ. lilla oskyldiga tråkiga mesiga christina. varför ska hon ha ett rykte, för?
jag ska tacka samma folk som mobbar mig för min klädstil för det. eller nja egentligen inte samma folk alls faktiskt. men ja det finns ju dem som säger, "du klär dig som en gammal tant" och "WHERE DO YOU GET THESE THINGS?"
det hela är mycket, mycket ironiskt egentligen. de mobbar nämligen MIG för MIN klädstil, och okej jag är ingen fashionista och jag är inte trådsmal och jag sminkar mig bara vanligt. om nu de sistnämnda ens faller inom samma kategori. "att se bra ut", iofs.
 jag skulle kunna skriva a4 upp och a4 ner med saker om DERAS sätt att klä sig som jag ogillar. men gör jag detta? Nej, jag sitter och ler och säger, "åh vilken fin kjol!" "vad söt du är idag!"
eftersom det enda jag får höra tillbaka är,
"jag vet"
kan jag inte riktigt förstå varför jag ens anstränger mig. varför vara trevlig mot sådana människor, liksom?
jag kom till skolan en morgon, hade väl nån t-shirtklänning och mönstrade strumpisar, och min stoooora vinterjacka (den som ser lite ut som en päls). ja så är en av dessa människor där, och vi ska hänga av oss och hämta saker vid skåpen och jag säger
"hm, det är lite kallt. kan man gå omkring med jacka på inne kanske?"
och jag får till svar,
"tja, kan man väl. men inte DIN fula jacka."

vem säger så?
haha, god i am so over you. när jag kommer tillbaka till skolan imorgon eller på måndag, ska jag ha på mig någonting RIKTIGT tantigt så de säger nåt otrevligt igen, och så ska jag komma med en perfekt comeback som kommer involvera både bitsk, cool kritik och ett definitivt avslut på vår så kallade "vänskap."

jag pallar inte med all denna falskhet längre, helt enkelt. and it's your loss

nej nu ska jag göra mig i ordning, för jag ska över till den andra sjuklingen linnea och så ska vi och sophieflickan kika på idol. och gross whisperer. ni vet, vi ska göra sånt som VÄNNER gör tillsammans.

ja. nej. jag vet inte vart jag ville komma med det här. jag tänker fortsätta lägga ner tid på att klä mig så att JAG tycker jag ser helt ok ut, och jag tänker INTE lägga ner mer tid på att vara er jävla pushover.

jag är bara jävligt aggrevated, and i won't hesitate to bitchslap some motherfuckers.

så motherfuckers be warned.
alla andra kan ju bara le lite åt min barnsliga ilska och klappa mig lätt på axeln för att jag äntligen ställer mig upp emot de jävlarna.

Kommentarer
Postat av: Linnea

2008-09-05 @ 09:17:02
URL: http://art
Postat av: le slajni

AAAAAAH, ALLTSÅ JAG LACKAR!!! jag orkar seriöst inte med människor! Gillar man inte någons klädstil säger man det fan inte högt, det trodde jag folk lärde sig i småskolan. Dom är inte värd din vänskap och vänlighet poetisk tjej så aaaah..dissa dom..din style äger jaao, deras suger. ÖVER OCH UT! snaap

2008-09-05 @ 11:03:42
Postat av: Spikie

hej, tittade in och ville egentligen bara säga att jag saknar dig men, i love you! jag är glad att du har gjort/kommer göra så, du ger mig mer styrka än du kan ana

2008-09-05 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0