spökvandring (okej skoja men typ)


tre veckor kvar. jag kommer sakna den här fina staden.

(och den här fina pojken.)

vi begav oss på nattlig vandring i området. vi gjorde förbjudna saker som att stå på kungliga plintar och gå på kungligt gräs. det kom först en, sedan två nattvakter och lös med arga ficklampor på oss. en polisbil körde förbi, vevade ner rutan och sa: "love, i wouldn't do that if i were you. i'd run!" haha. eller.?

vi hittade en läskig park. som vi sprang in i. (så klart.)

sen tog vi oss hit (där wordsworth, för drygt 200 år sedan, skrev den här dikten).

och innan vi gick hem hoppade vi över staketet och ner på themsens botten. sen kom fler poliser och vi sprang iväg mot lambethtunneln. efter det promenerade vi via emperial war museum, vi skulle ta en genväg genom en park men det satt en ytterst skrämmande man utanför en stängd pub på en öde gata och han ögnade oss så ihärdigt att vi vände och gick ut på huvudgatan igen. och tog en omväg hem.
och när vi väl var hemma såg det ut så här ungefär (och inte nå värst skrämmande alls):

och jag orkar inte för jag kommer verkligen, verkligen sakna den där mannen.
men men.
vad gör man.

Kommentarer
Postat av: sophie

men du får ju träffa mig och alla andra här istället :D ska försöka få dig på andra tankar när du är här, iaf försöka :) love you <3

2010-05-24 @ 23:13:50
URL: http://wejusthavetowaitandsee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0