Träning, träning, träning!



Mahahaha, jag har tränat i fyra timmar i sträck idag. Jag är så glad! Fast jag är sjuk också. Och hade inte ätit. Så nu är jag yr och har jobbigt att stå upp, it almost feels like back in the days.
Och jag hatar det inte.
Men oroa er inte folks, I'm poppin' vitamintillskott like crazy!
Nu ska jag tillbaka till House, gillar det bättre än Grey's. Förresten så tror jag att jag vet vad som kommer hända: Christina Ricci kommer gästspela och det kommer vara en massa tjat om vem som klarar av att stoppa sina fingrar i en människas öppna buk eller nåt.
(You can call me Sheena the psychic.)

Woho, jag räknade precis ut hur mycket jag tränat. Ok, det är inte jättemycket men i alla fall 3113 minuter sedan slutet på vecka 38. Om jag har räknat rätt (let's face it, jag är inte bra på matte så det är mucho possiblo att det är fel), så har jag tränat i 51,88 timmar! Haha, okej det är över en ganska lång period.
MEN ÄNDÅÅÅÅ.
Okej nu är jag flummig. Hmm, vad händer om man äter vitamintillskott som har passerat sitt bäst före-datum...?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Glöm inte vitamin tilskott + mat sheena. snälla, inte back again.

2006-11-22 @ 21:50:23
URL: http://www.johannasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0