i'm not a smorgasbord

(jag insåg nyss att kurt sjunger så i någon sång på "with the lights out"-boxen, lite skojigt var det allt.)

men jag är faktiskt inte något smörgåsbord.
ärligt, jag vet åtminstone tre killar som flirtar totalt och brutalt med mig at any given chance. alltså aaah. hjälp, varför blir det så här för? jag behöver inte detta just nu.
OCH JAG BEHÖVER VERKLIGEN INTE KILLEN SOM "GÄSPAR"; IE STRÄCKER ARMARNA I LUFTEN, SNEGLAR "DISKRET" ÅT MITT HÅLL OCH SEDAN LÄGGER ARMEN RUNT MIG.
herregud, kväljningar. :x

och det är lite känsligt att skriva om sånt här ändå för jag vet att, hmm, det finns chans att någon läser. hehee. DO NOT LEARN MORE SWEDISH I TELL YOU (bara utifall att, mehh jag tror allt sheena är lite paranoid).

GRATTIS LAJ, sjutton år! :D

hultsfred

   



förresten så har sarah beställt hultsfredsbiljetter nu, tjiho! nu måste jag bara ha någon att gå med. meh. jag uppmanar er att GENAST klicka in er på ticnet och beställa tredagarstickets, savvy? jag kan ju inte vara ensam där med en massa fulla människor. haha. ni måste hålla mig sällskap! ;)

hehe, igår på natashas engelska åkte vi på en field trip till the american food store. gud, jag har köpt godis för aaalldeles för mycket pengar. helt sjukt dyrt. ett paket flingor kostar 75 kronor. fast jell-o var relativt billigt, 25 kr och det var ändå rätt mycket i ett paket. det dyraste jag köpte var nog pop-tartsen, men jag och alekzandra nördade oss och sa, "we're only buying it because we saw them eating it on gilmore girls" haha.
hoho. och sen åkte jag och H. hem tillsammans. alltså fy fan vad glad jag är över att jag har någon annan att ha en crush på nu, orka med honom! vi satt tysta hela jävla vägen, det första och sista han sa var, "hejdå."
fast jaaag vet nåt som inte ni vet. :P jag säger det till er om ni frågar mig. fast jag tänker inte vara så oschysst att jag skriver det här (dessutom vet jag inte riktigt om det var ett skämt eller inte (ojdå hoppas det inte blev för uppenbart vad jag menade nu)).


nej nu är det dags för lite medium.
over and out.

Kommentarer
Postat av: Johanni

haha, nu blev jag nyfiken Sheena, tell us what it is!

2007-02-23 @ 08:24:55
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: sheena

i'll never te-ell ^^. jodå, men på msn då. var inne mer kvinna!

2007-02-23 @ 11:45:37
URL: http://youonlyliveonce.blogg.se
Postat av: Linnea

taaack :>

2007-02-25 @ 14:32:13
URL: http://artbox.blogg.se/
Postat av: hanna

oh jag diggar t-shirten

2007-02-28 @ 12:24:24
URL: http://touslesjours.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0