fyra pälsbollar och en hink med blod

idag har jag
a) läst
och
b) sovit.

nu ska jag springa till sophie och där ska jag fota mina fina vänner med min vanliga (bra-iga) digitalkamera och kanske även min nya, gamla älskling. system-älskling. från 1966. det är grejer, det.
ja jag ska egentligen gå för en kvart sen, men jag har dragit ut på't som vanligt för jag har försökt sätta ihop en snygg outfit. försökt och misslyckats, alltså. I Vanlig Ordning.
så nu ska jag gå fett over-dressed, i londonklänning från typ 70-talet
men jag kompenserar för det genom att ha en londonklänning från typ 70-talet med dålig passform,
en som hänger som en påse lite och förstorar mina elefanthöfter. KÄRLEK på det, som man sa 2006.
plus att jag ska ha ett skärp i midjan som är svinigt o-i tiden. jag vågar nästan inte säga det men vem bryr sig här på youonlyliveonce? jag och mina hjärnspöken. så:
mitt skärp har fyra pälsbollar på sig.
fyra riktiga pälsbollar.
man får bara hoppas att mina vänner och alla jag ser på vägen dit lämnat blodhinken hemma ikväll. ja blodhinken alltså för vemfan vill ha en hink med grisblod öst över sig? som värsta anna wintour.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0