like a baby's bottom

ja ni vet torsdagar brukar vara rätt så händelselösa, men idag då jävlar! här på IB School South händer det grejer. en massa egentligen men jag väljer att skildra den väldigt exemplariska höjdpunkten.
så här va. s-flikkans ex är en rolig prick. jag går, helt oskyldigt, in i trapphuset som leder till övervåningen. samtidigt kommer S-Exet och hans vapendragare ner, och S-Ex har en cigg i munnen. han får syn på mig och typ.... börjar hoppa omkring. ni vet som en liten ivrig hundvalp ungefär.
ja, sånt mår man ju bäst av att undvika, så jag försöker genom att gå åt sidan. men ack, så naiv jag är, S-Exet ser min uppenbara fint och följer efter. ja, vilket händelsevis resulterar i att båda slår in i väggen, ganska hårt. haha, sen står han där och trycker upp sig. too close for comfort liksom som man säger i mina kretsar. och efter ett evigt ögonblick av
"................"
"............"
"..............................."
".................."
så säger han, "känn på min kind" och tar min hand och trycker den i hans ansikte.
ooooookej.
jag tänker, det är bäst att alltid hålla med såna här galningar, vad de än säger, så jag nickar ivrigt och säger "ja, ooh vad lent!" och han skiner upp som en jävla julgran
men eftersom han egentligen inte har gjort sig förtjänt av att någon människa någonsin igen acknowledgar hans existens, så lägger jag till "som en babyrumpa!"
han blir arg, och jag springer därifrån,
i fnitter.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahaha, fan du måste uppdatera oftare kvinna. Lovie

2008-10-16 @ 19:07:37
URL: http://missg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0