4 girls 10 beers











i lördags ville laj och jag parta. vi övertalade sophie att följa med till ace. sen ringde vi fia och fick med oss även henne.
väl där hittade vi ems, och tobias och victor och jacob. rena trollboda-reunionen!
fett stressigt i början, men sen var det en värd kväll in the end. fastän jag hånglade lite lamt med en pojke som kanske är med på någon bild above, kanske inte. tills han typ rev upp min fläskläpp och jag fick ont och tröttnade och var tydligen fett dissig och ja. så går det. jag är en svinig man i kvinnokläder, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i like you även om du är en svinig man i kvinnokläder.

2008-09-16 @ 21:52:40
URL: http://thewayilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0