Well, it's no irritable grizzly.

Jag kan tycka att det är lite pinsamt att läsa typiska tonårsböcker ibland. I egenskap av att vara sisådär en 41 minuter från 19 års ålder. Men mest för att jag själv dömer andra efter böckerna de läser. På något sätt vill jag inte att folk ska tro att jag är en "sådan där som läser Twilight". Ändå är jag såpass ivrig att läsa vidare att jag inte gärna åker kommunalt utan den. Så för att undvika de där blickarna ni vet, om jag skulle stöta på någon litteraturälskare, så prydde jag mitt ex med ett litet meddelande.



För att det ÄR klyshigt. Den ÄR ganska illa skriven. Språket är detsamma som i en sisådär 7000 andra amerikanska tonårsböcker.
Och ändå kan jag inte lägga den ifrån mig.

Kommentarer
Postat av: Fairytale person, michipichi

because... ALL you need is LOVE love... love!

2009-01-27 @ 18:11:34
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH :D smart!

2009-01-27 @ 18:11:58
Postat av: Johanni

hahaha åå du är så skön! hahaha! håller faktiskt med, vet inte om det bara är jag med jag tycker ibland att det är en del fel i meningarna, asså att dom är uppbyggda fel, felstavade eller bara använder fel ord...men jag kanske är dålig på engelska vad vet jag, haha. men samtidigt; JAG ÄLSKAR DOM ALLIHOPA!! :P

2009-01-27 @ 21:26:52
Postat av: fellan

love it!

2009-01-29 @ 03:32:13
Postat av: Anonym

(inte boken eller jag vet inte, har inte läst? borde jag det? menade dom fint dit klistrade lapparna)

2009-01-29 @ 03:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0