Jag skulle kunna skriva många långa inlägg om det här. Men det gör jag inte. Istället vill jag bara att du tar en titt på det här och sen säger vad du tycker.

Exempel 1

Jag, 2009-06-15 @ 19:30:01:
"vissa har ju i alla fall en anledning att bryta ihop totalt. jag hatar att folk som inte har nåt i livet att vara missnöjda över alltid är de som "mår" sämst. jag säger mår inom citationstecken för att dessa personer verkligen inbillar sig själva och alla andra om hur jävla sämst de mår, och vill att alla ska prata dem igenom problemen och vara förstående och visa medlidande och klappa på axeln. jag skulle vilja vrida din jävla axel ur led. då skulle du äntligen få uppleva nånting du kan må legitimt dåligt över."

Du, 2009-07-13 @ 04:25:29:
"Egentligen kanske jag bara vill ha en klapp på axeln och höra någon säga ”men det är okej, det löser sig ska du se”. Fast då kommer jag misstolka och vilja vrida din hand på min axel ur led, eller? Undra hur det känns att vrida någons hand ur led, skada någon ordentligt?"


Exempel 2

Jag, 2009-06-15 @ 19:30:01:
"Förlåt, men ibland tycker jag du är så himla jobbig. Vissa dagar är verkligen allt du säger så fruktansvärt irriterande att om jag hade en pistol skulle jag skjuta dig så fort du öppnar din stinkande käft. Bara se på när alla de där idiotiska tankarna och det där äckliga leendet och den fruktansvärda andedräkten bara mosades samman och blev till en massa röda kletiga klimpiga stänk över hela rummet. visst det skulle irritera mig lite att du förstörde min finaste klänning och min frisyr genom att skvätta sådär fritt över hela mig men det skulle vara hundra gånger lättare att ta än ännu en av dina tråkiga kommentarer som jag måste låtsas uppskatta."

Du, 2009-07-13 @ 04:25:29:
"Undra hur det känns att vrida någons hand ur led, skada någon ordentligt? Skjuta någon rakt i huvudet, så att kulan tränger in snabbt in, in igenom pannbenet, rakt in i hjärnan där alla jävla tankar samlas. Skjuta bort alla dom där tankarna, så att dom samlas in pöl på golvet med blodet som sprutar. Ut på väggarna, kanske över mitt ansikte, på min favorit t-shirt som jag har på mig. Så kommer jag nog bli lite arg, sen kommer det gå över."


Exempel 3

Jag, 2009-06-15 @ 19:30:01:
"Ibland tycker jag så illa om dig att jag måste knyckla ihop knytnävarna och trycka naglarna djupt ner i handflatan ända tills skinn och vävnader övergår i blodkärl och om jag kunde skulle jag gräva ännu djupare, ner till brosk och ben och längre ändå, igenom hela jävla handfan bara för att du är så motbjudande."

Du, 2009-07-13 @ 04:25:29:
"Blir så frustrerad att jag sitter med knuten näven, naglarna inborrade i handflatan. Sådär hårt så att jag har förlorat känseln i handen, trycker så hårt jag kan. Ner till brosk och ben och blod. Försöker se om jag kan känna något, men det händer inget."

Kommentarer
Postat av: Soph

jag tycker att det framgår ganska klart att personen har tjuvat. alla tre exempel är ju ganska så uppenbara.. orka sno från andra. <.<

2009-07-24 @ 14:14:38
URL: http://wejusthavetowaitandsee.blogspot.com
Postat av: Lenny

fittigt! (ursäkta franskan)

2009-07-25 @ 19:05:44
URL: http://thepartynator.blogspot.com
Postat av: Markus

Du kommer förändra världen.

2009-08-01 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0