vissa nätter bryter vi oss in i låsta parker.

hej, jag mår sämst just nu. har feberfrossa och ligger på golvet och skakar. kan inte stå upp, blir snurrig, ramlar. min mage vill nog döda mig tror jag, det känns ungefär som om något har spruckit. eller något som river och klöser. gör så förbenat ont.
så då tänker vi inte på det mer. utan vi kikar på de här bilderna från när jag och sophie ville sitta i en park och mysa mitt i natten. det är väl inte så konstigt att man vill göra det?
inte visste vi att parker i london är låsta på natten. och hem ville vi ju inte heller. så vi tog oss helt enkelt, lite lätt olagligt kanske, in i parken på egen hand.
haha och ja. när vi har varit där alldeles ensamma i kanske nån timme, så kommer tre män emot oss. vi har varken hört eller sett dem komma, de bara är där helt plötsligt. lite fint och konstigt!


nu ska jag sova för imorgon ska vi leta efter en ny lägenhet. det är jag, en exknarkare, en riktigt riktigt posh tjej, en metaldyrkare slash festivaljunkie och en gay guy. ja jag säger då det. mitt liv är ju som upplagt för en sitcom.

Kommentarer
Postat av: Johanna Af Apel

Åh, tack söta rara! <3

Så äventyrligt det här ser ut, och vilken fantastisk mask och fin liten ren!

2010-02-10 @ 18:00:27
URL: http://afapel.devote.se
Postat av: jennifer,

masken är verkligen helt makalöst fin,

2010-02-19 @ 22:46:48
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0