ibland går vi på fest och då ser det ut så här.


härmed döper jag den sista bilden (och varelsen som figurerar på den) till Det Genetiska Mästerverket. är ni inte lyckligt lottade som fått vara med vid ett så stort tillfälle så säg.

måste läsa om ted hughes nu. och sylvia plath. har en tenta om sju timmar och jag har inte riktigt koll på vad det är jag ska göra än. känns stabilt.

sen efter det är jag KLAR och då ska jag festa ihjäl mig, dansa tills jag svimmar och bli så kär att själen dör.
men det är ju sånt man gör när man är 20 och vilsen i världen och i hjärtat och bara vet hur det är i stunden eftersom det bara är stunden man lever i, det är bara nu jag är vid liv, jag lever just nu och det är allt jag vet och det,
det är ju så det är att vara 20,
jag vill inte
jag vill inte växa upp
det är bra som det är
jag vill vara förvirrad och försvunnen och jag vill att mina känslor ivrar till och virrar bort,
det är intensiteten

jag måste komma ihåg att stanna upp och uppskatta den det här detta fina denna känsla denna ungdom

jag har aldrig varit mer vid liv än jag är i just det här ögonblicket,
jag måste komma ihåg hur det känns,


Kommentarer
Postat av: sophie

det här inlägget blir sparat! <3

2010-05-24 @ 23:15:21
URL: http://wejusthavetowaitandsee.blogspot.com
Postat av: sofia

vad har du pluggat? jag är själv så grymt sugen på att studera i london.

2010-05-25 @ 10:42:02
URL: http://lomeyende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0