Dagens tips

Tittat ut ett snyggt klädesplagg?
Kommit hem, provat, insett att det sitter lite konstigt?

Jag vet inte hur många som har stött på det här problemet, men det har hänt mig en miljon gånger. Så till slut valde jag att prova Hollywood Fashion Tape, som jag varit lite motig till innan eftersom det verkar lite sjukt att gå och tejpa upp sina kläder.

Det är därför jag är så förvånad. Tejpen funkar hur bra som helst, den lämnar inga märken på kläderna, och den håller faktiskt kläderna på plats (trodde inte det skulle funka alls) så det ser snyggare ut.

Och hela 36 st för bara runt 100-lappen.
Rekommenderas!


tape

Kommentarer
Postat av: ems

fy fan va bra! ja har hört om de å varit lite skeptisk, men tufft att de funkar!

2006-11-24 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0