Lately, you've been going so crazy

 

Jag hade skrivit ett veeery långt inlägg, men så dog datorn innan jag hann spara så veckan blir här summerad i en "Veckans.."-lista:

Veckans...

crush: jag vet inte vad det är men jag blir lite väl lycklig när "Mr. Meade" är sådär supersnäll mot Ugly Betty. mest otippade: en kille kommer fram till mig på Centralen, ler och säger hej med världens gulligaste röst.
pinsammaste: när en kvinna bredvid mig på tunnelbanan råkar armbåga mig. Hon säger "Men oj, förlåt!" och klappar mig på armen. Jag blir så chockad över att någon i Stockholm faktiskt är snäll, så jag börjar skratta (inget litet småfniss heller, utan ett rejält flabb) och lyckas klämma fram ett: "Neej... det är... okej." Föga övertygande.
onödigaste: ha studiedag (fredag) - men ändå åka i drygt en timme för att komma till skolan och ha två prov.
fashionstatement: Alex (till mig): "Hela veckan har du haft något med en rosett på!"
stalker: är your truly som stalkat Laj både igår och i förrgår ^^
mobboffer: Sheena för hon har en Motorola D&G och Hannes sa "snobb", Liz sa "snobb", Erik sa "snobb", Marie sa "gay".
jobbigaste situation: bio med spanskagruppen... jag och H. åkte hem tillsammans, ensamma. Ansträngda samtal och undvikande blickar.
insikt: att L. gillar H. - och the other way around också.
yay: jag och Alex lyckades läsa ett helt stycke i en bok på spanska - helt utan hjälp (nästan)! Vi var otroligt stolta och berättade för alla.
bästa: Askar ("Ass-car" :P) säger, helt ärligt till mig, "I'd like to be a vegetarian like you, you're so healthy and fit". (=enmiljardsjutusenfyrahundrafemtiofyra pluspoäng in my book.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0