Lista

Kollat runt på andras bloggar, snodde en lista.

Favorittidning: brittiska Marie Claire (nu när den är omgjord) eller Glamour
Favoritplagg i garderoben just nu: tror det får bli min Vero Moda-topp (den mossgröna med svart rosett)
Byter gärna garderob med: Peaches Geldof, Frances Cobain, fast helst Nicole Richie
Vanligaste färgen på mina kläder: mörkt (blått, svart, grått...)
Sminktips till allmänheten: du borde faktiskt inte fråga mig om sånt
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt!
Mig själv med tre ord: munter, kort, speciell
Jag tränar: minst sju timmar i veckan (okej, det är tjatigt men jag är så stolt :P)
Jag ville bli när jag var liten: författare, konstnär (haha!), sångerska (hahaha), skådespelare (HAHAHA)
Nu vill jag bli: inte den blekaste, fortfarande författare kanske?
Humör just nu: frustrerad
Är det nåt du absolut inte äter: ooh ja, framförallt kött, men en hel massa annat också.
Hur många kuddar sover du med: en
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: det går i omgångar
Bästa film: Eternal Sunshine of the Spotless Mind, eller The Devil Wears Prada bortsett från slutet
Bio eller promenad: det finns så många filmer att se och det är så jäkla kallt ute att jag tar och går för bio
Är du kittlig: JA
Största svaghet: kan jag säga nej? didn't think so.
Det här är jag bra på: I kill at Super Mario
Chips, morötter eller godis: morötter är sjukt underskattade...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): stökigt sa jag
Kaffe, te eller inget: te!
Har du en besatthet: nej, många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0