TV igen

Nej jag dör. Jag kan inte tro att Ugly Betty äntligen ska börja! Som jag har väntat. Det är nästan för bra för att vara sant. Jag älskar America Ferrera. Haha, hon brukade vara mitt "fatspo" förr, när jag inte orkade se på ännu mera thinspo. Inte för att hon skulle vara tjock eller nåt, men hon är lite above average inom den branschen.
Förresten är det Salma Hayek som står bakom serien, det kan bli intressant.

Och idag fick jag låna The O.C. på box av Marie - men det är inte vilken box som helst. Åhnejdå, det är nämligen the OC-box. 
Jag talar självklart om den-där-Marissa-dör-boxen.
(Åh se inte så förvånad/förargad ut, it's everywhere och alla har vetat det i typ ett halvår.)
Madre mia, det ska bli kul.

 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha ugly betty var asgrym!! Hon är ju värsta snygg annars...var inte hon med i systar i jeans? Å OCCCC!! I WANTT

2006-11-12 @ 12:20:54
URL: http://Staychic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0