Jag lovar, när pappa kommer hem är det fimpar, tomt "skafferi" och trasiga gardinstänger för hela bunten

"... och sen låg det 20 lösnaglar på bordet."
"Tjugo?"
"Jaa... jag har ju... tio fingrar. Och två händer."

Vem som stod för det här underbara uttalandet, eller den här fantastiska uträkningen kanske jag borde säga, ska jag låta vara osagt. Men tack för att ni väckte mig, tack för att ni (enligt utsago i alla fall ^^) kastade stenar mot mitt fönster, tack för att ni var på mig så envist, tacktacktack,
jag behövde det (fast jag vägrade inse det själv),
nu känner jag mig så in i bomben mycket bättre!
[Det är här jag ler stort och brett och innerligt, ungefär som en galen massmördare.]

Plus att pinsamma ungdomsbokserier är kärlek.

Kommentarer
Postat av: Johanni

HAHA, den kommentaren gjorde ju dagen!
o visst kastade vi sten mot, iaf, huset, dock träffade vi aldrig fönstret ^^
kärelk på dig!!! :)

2007-08-15 @ 21:11:20
URL: http://imeandmyself.blogg.se
Postat av: Linnea

nu ska det funka att kommentera! ;D

2007-08-15 @ 22:39:59
URL: http://hellomonki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0