nothing on the tv, nothing on the radio that means that much to me

hoho. jag måste bara tydliggöra en liten detalj:
killen-jag-pratar-med-som-lyssnar-och-förstår är inte
jag upprepar, INTE
kille-material.

jag kan förstå att det lät som det på mitt förra inlägg, lite kanske, men det är verkligen inte så.

he makes me use lower case
men mer än så är det inte.

och det är väldigt trevligt att for once kunna prata med en kille utan att känna sig besvärad av hans utseende, eller vad han tycker och tänker om det jag säger.
han förstår och ger inga klyshkommentarer.

jag påstår absolut inte att ni mina kära änglar inte kan lyssna och förstå. tvärtom. men det är en kille, och jag känner honom knappt alls, och det är bara skönt att slippa tänka efter innan jag säger något.

jag ska berätta för er snart. känns bara som om jag förstorat upp något oväsentligt eftersom jag inte orkade prata om det. så förvänta er inget mindblowing.

en miljon tack för allt, för att ni gjorde min lite misslyckade 17-årsdag rolig.

Kommentarer
Postat av: Johanni

haha, va så lite så! :D
allt för dig Sheena, love u :)

2007-01-28 @ 11:32:49
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0