Trendy deppig?

  
Men vad är det här egentligen? Alla verkar vara totalt deprimerade så här lagom till det nya året. Jag vet inte hur många bloggar som stänger ner nu pga att ägarna inte orkar med det just nu.
Själv kände jag mig lite lagom pigg på ännu ett nytt år, men jag bestämde mig fort för att jag inte skulle deppa ihop över det, jag klarar ffs inte av att vara så där sjukligt deprimerad längre. Jag måste faktiskt försöka fortsätta, hur jobbigt det än är. Jag är alltför medveten om vad som händer när man låter sig själv hamna i det där träsket, jag tror ärligt talat inte att jag skulle kunna ta mig upp igen om jag föll ner där igen.

Det är förjävligt svårt ibland - tro mig, jag vet. Men man måste vara kapabel att gå vidare, istället för att bara se tillbaka.

Och jag har ändå alltid varit lite anti-trend.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Mer update christina!

2007-01-05 @ 01:25:48
Postat av: ems

yeeah you go sheena ;)

2007-01-05 @ 10:43:10
Postat av: Johanni

Bra sagt Sheena! ja ska inte deppa ihop mer ^^ puss

2007-01-06 @ 23:38:18
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0