storulvån & kossorna

hej här sitter jag på storulvåns fjällstation. vi kom hit igårnatt men det har regnat ever since så vi har legat i tältet hela dagen. jag har klappat kossor, fast de hade inga spenor så de var kanske tjurar fast tjurar borde ju ha horn så jag vet inte VAD jag ska kalla dem. sen skrämde jag dem och då kom deras polare fåret och bääade mig halvt till döds. cappucino och fjällväxter. avgasfri luft och tältpinnar. inget mobilt nät och genuint snälla människor.
alla chillar här. hittade ett par pojkar som hade ciggsug. en flicka tyckte antingen att min fjälloutfit var najs eller så var det hiskeligt ful för hon smygfotade den två gånger. mina fingrar värker för tangentbordet är det mest o-ergonomiska jag stött på i modern tid. jag tror till och med att det gett mig träningsvärk. yay på den, liksom.

Kommentarer
Postat av: wendela

ha en fortsatt trevlig helg får jag önska :)

2008-08-09 @ 18:48:21
URL: http://oforglomlig.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahahahahhahaha, snälla rara älskling, blogga mer, det här inlägget kommer jag att skratta åt hela natten. Miss you banana

2008-08-10 @ 23:49:47
URL: http://www.missg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0