Ibland kanske de inte är så pjåkiga ändå, pojkar.

Jag var hemma hos min bästa killkompis i veckan, med Lajni och Sophie. Krökade och hade kul. Bland annat smorde vi in varandra i massageolja + kroppschoklad, rökte vattenpipa, drack alldelesalldeles för mycket och klättrade ut genom fönstret klockan 5am. Morgonen efter satt jag och Christofer och hans bästa kompis Lasse i sängen och chillade. De började peta mig i magen, och jag som alltid har haft störda åsikter om kroppar i allmänhet pallar verkligen, verkligen inte med att folk klämmer på mitt fläsk. Nyckelben och fingrar och höftben och ryggen i allmänhet är det ok om man rör vid, men gud, INTE magen. Speciellt inte när jag sitter ner.
Jag kommenterar då detta, "meh måste du peta på mitt flabb?"
och Lasse utbrister: "Vadå 'flabb'? Alltså, så himla typiskt tjejer som har lite kurvor! 'Ååh, jag är så tjock!"
Doffe: "Ja, eller hur! Du är fan inte tjock. Lasse är tjockare."
Jag: "Tack, men nej det är han inte."
Lasse: "[suckar] Åh, vad jobbig du ska va! Måste jag visa också för att du ska tro på det?"
Jag: "Ja, faktiskt!"
Han drar då upp tröjan och visar sin mage.

Pojkar är allt helt okej ändå, ibland.

Kommentarer
Postat av: Spike

friggin love em...

2008-07-07 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0