att kränga en biff

jag är så jävla hungrig. tittade i kylen och funderade tom på att smälla i mig lite kött, bara för att det låg där liksom. men sen kom jag på att jag skulle spy som en gravid elefant eftersom min mage inte är van vid sådana extravaganta kulinariska utsvävningar efter fem jävla år av vegetarianism, & andra önodigheter.
aa sen kan man ju typ laga mat eller nåt, men meh, känner mig inte inspirerad. men fan alltså vad najsigt det låter. "käkade kött." "åt en stor svettigt blodig köttbiff." eller "krängde en biff." tänkte jag först, men sen tyckte jag att kränga lät som att sälja och biff lät som.......... alltså nej det var inget.


det var inget.




men så jävla hungrig, för att återgå till mitt annars-så konstanta gnällande. jävla ironiskt att JAG skriver om att jag VILL äta. hallåååååå liksom. det finns en anledning till varför jag pratat/skrivit om ätstörningar i alla uppgifter där man får välja sitt egna tema, & andra uppenbara saker.

blablabla fast egentligen inte! det bara blev så.

men sånt är livet, eller hur? det bara blir, liksom.


och sen händer inte så mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Sophie

nå, vad hände sedan???

2008-10-21 @ 19:12:27
URL: http://sophink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0