motbjudande jag

Jag är inte en sådan person som kan få elaka kommentarer och sedan bara få dem att rinna av en. Ganska så jävligt mycket tvärtom.
och ja nu är jag sjukling och har softat runt hemma hela dagen, snackat lite med lajniflickan. sedan tänkte jag, att eftersom vi ska chilla ikväll så kanske man ska sätta sig vid datorn och göra lite läxor. ni vet, så man slipper gå om sista året i gymnasiet. för det vore rätt så osoft liksom.

ja så kollar man ju allt det vanliga också, bloggar och bilddagböcker. när man ändå sitter där.
så är det någon bekant till en av killarna vars fest vi var på för en vecka sedan, som har kommenterat en bild på mig (i någon annans bilddagbok då, inte i min).

Person X: OMFG !! Sry men jag blir fan riktigt jävla ÄCKLAD! :O
Min väns svar: av?:P hon är snäll och utseende är inte allt;)


jag vet inte om det är mina handlingar, eller bara hur jag ser ut.
vi får väl hoppas på att det enbart är mitt utseende som ÄCKLAR flickan. då har vi i alla fall någonting gemensamt.

jag är medveten om att det här är MIN blogg och att jag därför antagligen ger en ganska vinklad version av det hela. men det enda jag gjorde på festen var att hångla med några pojkar. hur kan det ÄCKLA henne? en av dem jag hookade med gjorde exakt samma sak, plus att han tog en liten tur till toaletten med en kvinnlig bekant for some quality time. varför ÄCKLAS hon inte av honom?

det stod i bildtexten vad jag hade gjort, dvs jag hade gått fram till min manliga bekanta och frågat honom om han ville ha en kyss (på ett ganska malligt och uppblåst sätt).
med andra ord så betedde jag mig som en kvinnlig version av honom själv.
första gången vi träffades sa han så här: "du vill hångla med mig."
och jag sa, "nej det vill jag inte."
och han sa: "jo det vill du. jag ser det på dig."
usch så äckligt av mig att bete mig likadant mot honom! verkligen, ett under att jag pallar leva med mig själv.

varför är JAG, i egenskap av att vara tjej, per automatik ÄCKLIG för att jag pussar några? medan killarna kommer undan med hur mycket mer som helst.
vadå broshan, hookade du med sju brudar på en kväll? HIGH FIIIVE!!
ungefär. och JAG. är ÄCKLIG.
hahah, take a moment to reflect on this.
ja, jag väntar.

så, har det sjunkit in riktigt ordentligt nu?
JAG är ÄCKLIG.

jag är oskuld men jag har värre rykte än en knarkhora.

Kommentarer
Postat av: slajnish

Alltså. Jag vet inte vad jag ska säga. Horungar är det enda jag kommer på just nu.

2008-09-05 @ 22:55:53
Postat av: slajnish

(haha, min förra kommentar censurerades typ!) Det jag tänkte säga var iallafall: Jag vet inte vad jag ska säga. H_orungar är det enda jag kommer på.

2008-09-05 @ 22:57:32
Postat av: Anonym

PS. förlåt för ett idogt spammande. /Anonym (En tjej som börjar på L och slutar på ajni.)

2008-09-05 @ 22:58:46
Postat av: Sophie

fan vilken dum kommentar, den tjejen got some screws twisted. Du är underbar christina, jag älskar dig så mycket att det gör ont.

2008-09-05 @ 23:04:56
URL: http://sophink.blogg.se/
Postat av: Madeleine.

du är fin. det hoppas jag att du vet. (och detta är typ min första kommentar här, sämst på det där med att kommentera, men kände att jag var tvungen nu).

2008-09-06 @ 11:23:53
Postat av: Linnéa

sånt här är så sjukt! jag håller på dig i alla fall! och jag är så gott som frisk. (bara lite hosta..) KRAM!

2008-09-06 @ 23:37:31
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Felicia

du är fin, and you know it.

hur många har inte hånglat, kysst en eller flera på en fest?!

och bara för att du är tjej så är det tydligen fel? i don't think so

2008-09-07 @ 15:30:30
URL: http://thewayilive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0