med ett leende.

fan för mig och mina jävla känslor. allt är så hopplöst. jag förstör allting. nu är allt jobbigt för alla bara på grund av mig. fan fan fan. kan jag inte sluta vara hon som förstör allt? jag pallar inte vara den personen.

men samtidigt skulle en viss annan person kunna vara lite mer förstående. man behöver inte stampa på allt som är skälvande och skört bara för att det ligger upprivet i gruset.
du behöver inte blotta tänderna bara för att jag blottat hjärtat.

och varför varför får jag inte vara ledsen? varför förstår du inte att jag är ledsen. varför drar du upp allting som gör så fruktansvärt ont. allt gör så ont i mig just nu. i even told you. och du sa att du förstod. och ändå gör du allt fel, du gör allting så fel fel fel.
men det värsta är att du gör det oförståendes. med ett leende.
det är det som värker allra mest.

Kommentarer
Postat av: Soph

Svar: jag är mer än gärna det med dig. det blir mindre ensamt då. vad heter din andra blogg förresten? jag har dåligt minne.

2009-06-23 @ 23:47:36
URL: http://wejusthavetowaitandsee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0