my love is a liquid



Det är så sorgligt att inte ha en riktig kamera.

London är så svårt att beskriva men lite så här är det:
billig alkohol, bra ställen, bra musik, fina pojkar. Åh så fina pojkar. Jag vet inte om det är engelskan eller om det är klädseln eller artigheten. Jag kommer aldrig gifta mig och jag vill inte ha några barn men skulle jag någonsin ändra mig, så kommer det vara för en brittisk herre.
Åh.
Jag skulle vilja skriva finare, men du kommer ju bara stjäla allt då till din blogg och låtsas att du kom på det. You slag.

Och åh. Tesco säljer hummus med jalapeñosmak.

Kommentarer
Postat av: Lajnilicious

asså de här bilderna var ju heeeeelt heeelt otrooooooooooooooliga va

2009-11-30 @ 07:26:10
Postat av: Linnéa

åh, så fina bilder!

2009-12-04 @ 13:46:18
URL: http://linneahansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag förstår dig. jag menar, hade jag träffat matt i sverige hade det inte varit något speciellt, men det faktum att han var britt (och hade kostym ifs....:P) gjorde så himla mycket! aah, mer brittiska pojkar till folket (tjejerna)!!

2009-12-07 @ 22:17:42
URL: http://johannacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0