it's a kind of magic

Hejhej.
Det är klyschigt men det ligger en känsla av magi i luften, eller magisk realism vilket är ännu bättre. Jag älskar det. För en gångs skull och på riktigt riktigt länge kan jag känna att det är bra nu. Ingen ångest, ingen panik, ingen depression. Jag saknar så klart Sverige och alla mina hjärtan som finns där, det gör jag så det gör ont. Men staden dämpar den smärtan, jag får annat att tänka på för en stund. Om det så är ett butiksbiträde som är snäll mot mig eller en busschaufför som låter mig åka gratis eller en pojke som får mig att skratta eller ett mjukt regn som faller och som man inte fryser av att promenera igenom.
Men helst av allt vill jag ju att ni alla är här och upplever det med mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul! Jag hoppas att du gör det :)

2009-10-11 @ 01:39:20
URL: http://farbrorfrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0