The British Museum


Igår gick jag på British Museum. Jag hade med mig en bok och satt mest och läste, men gick också runt och kollade på avdelningar jag inte besökt förut. Det var fint. Däremot var jag så fruktansvärt trött hela dagen, och höll i princip på att börja snarka därinne vid sarkofagerna, så jag åkte hem igen efter några timmar. Köpte 4 paket nudlar för 98 pence och kokade dem på rummet, åt ur så små muggar att jag fick fördela ett paket nudlar över två muggar, och ändå fick det nätt och jämt plats. Chili och citron. Intressant. Bestämde mig för att det var gott.

Kommentarer
Postat av: Soph

härliga bilder. När jag kommer ner så måste vi gå dit <3 jag struntar i om du har tröttnat! ^^ åh, jag är en dålig människa. Skippade att gå på min 3 h långa föreläsning om fisk. men jag tänkte....VEM BRYR SIG OM FISK??

2009-09-18 @ 15:30:44
URL: http://wejusthavetowaitandsee.blogspot.com
Postat av: lajlaj

alltså hahaha, bild numero 3!! SKRATTADE.RÄTT.UT! (okej, skämta..alltså det där med punkterna..) nej men gud. Typ folktandvårdens nya kampanjbild...ba glöm inte borsta tänderna kids!

2009-09-18 @ 15:31:55
Postat av: lajlaj

och jag och sophie är ju verkligen kosmiska tvillingar!! HELT OTROLIGT! (du måste läsa kommentaren på högfemmalivet för att FÖRSTÅ)

2009-09-18 @ 15:34:07
Postat av: Michelle

Så glad att du verkar trivas!!

Kram

2009-09-20 @ 21:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0