jag ska bli bättre på det här med att leva



nämen hejsan.
är lite tjockis men åtminstone vid liv.
ungefär tre minuter efter den här bilden togs råkade jag klippta sönder kjolen lite, vill klå ner mig själv. den som var så åh.
jaja.

händer en del.
är ledsen för att jag inte kan flytta ihop med mina favoritbritter (madhia i alla fall).
längtar fruktansvärt tills jag kommer tillbaka hem till svea rike, en och en halv månad kvar bara!! pepp pepp. samtidigt har jag ångest och vill inte åka härifrån. kommer sakna folk.
sen blir det inte bättre av att få det man vill ha heller. eller klart att det blir bättre men saknaden blir ju inte mindre när det finns folk som säger "christina, coldplay? they're like radiohead but bad" och kallar en för freckle tooth och lägger ner mer möda på håret än mig och som aldrig någonsin har flygit i ett flygplan och gillar att kalla mig bajshead och tar mig till häftiga klubbar i camden där folket är snyggt och musiken spelas högt.
eller, inte "folk". "pojkar". eller, inte "pojkar". en pojke.

men i alla fall.
sverige då? i fyra månader. det blir vällan kul!! ni ba "hur satan ska vi stå ut"

ps tack så himlans himlans mycket för de fina fina kommentarerna ni ger. jag blir varm i hjärtat! på riktigt. puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

å! puss! ☂

2010-07-14 @ 16:00:07
URL: http://disabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0