i'm english try and deport me


Haha. När jag ska gå ut har jag börjat med att fota mig innan, så att jag kan undvika kastrofala garderobshjärnsläpp typ. Och då brukar jag alltid tänka: "hm, det kanske är varmt därinne, då skulle jag ta av mig koftan, hur skulle outfitten funka då?" haha. Så tar jag alltid ett foto där jag "står och ser ut som jag ser ut." Och när jag står i en konstig ställning (som jag brukar göra när jag är tipsy, av någon anledning). Alltid innan jag sminkat mig också. Så att jag ser så ful ut som möjligt liksom. Och så ser jag om det funkar. Är jag ensam om detta??? SNÄLLA KP SVARA!!
Okej, hejdå.
Er trogna läsare /Christina

Kommentarer
Postat av: tony

i am not swedish but my heart is swedish :)

2010-02-25 @ 00:47:07
URL: http://skylineworld.blog.co.uk
Postat av: solace

hahahaha, jag bara älskade att du skrev det där sista "snälla kp, svara!" HAHAH!



och svar: Tack så jättemkt för låten! Jag älskar att få låttips!! :D Har du nån mer på lager så tveka inte..! :P haha

2010-02-25 @ 13:14:19
URL: http://solacement.blogg.se/
Postat av: Anonym

(eh alltså, inte som "svar från kp" utan "svar på din kommentar".. Det blev lite fel där ovan :P)

2010-02-25 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0