"how shallow can we get, when every regret costs us a thousand bets?"

image427
Tips på underbar NY-indiepop:
Cassettes Won't Listen.
Gå till hans hemsida nu och lyssna. Speciellt på "Cutting Balloons". Stämmer bra in på stämningen jag är i för tillfället. (Jo, det kan vara så att jag sitter och lyssnar igenom min "att lyssna på"-lista över obskura indie-acts istället för att träna inför psykologiprovet imorgon... hum. Ni har i alla fall fått något ur det, ett jäkligt bra band att freaka över. Eller mera sitta ner och lyssna till. Eller spela i bakgrunden på någon get-together. Ja, ni har väl egen fantasi kan jag tänka mig.)

Kommentarer
Postat av: Linnea

tackar tackar!

2007-11-14 @ 09:44:12
URL: http://locomotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0